Català Castellano English Deutsch Français русский
ELS OCELLS I L'ARRÒS
Ruta: Els ocells i l'arròs
Metres Descripció Mapa
0.000 L’Ampolla. Oficina de Turisme (Pl.González Isla). Se surt pel passeig marítim en direcció a Camarles, pel GR 92.
1.940 Es deixa la carretera que va a Camarles, per on continua el GR, i es gira a l'esquerra seguint pel costat de la Platja de l'Arenal.
3.150 Entrada a l'espai protegit dela Bassa de les Olles (Parc Natural del Delta de l'Ebre). Davant es veu una torre-mirador des d'on es pot observar la Bassa i el paisatge dels voltants.
3.980 Gola de la Bassa. Es creua per sobre les rescloses de ciment. Esva recte, es passa pel davant d'una caseta (que es deixa a la dreta) i se segueix el canal fins a trobar un pont en bon estat que permeti creuar-lo. En fer-ho es va aigües avall, a l'esquerra, per un camí de carro que en arribar al rereplatja gira a la dreta en direcció al Goleró.
5.180 El Goleró. Se surt pel camí asfaltat que arriba dels camps d'arròs
5.650 Pont a l'esquerra. No es creua i es continua per la vora dels camps
7.050 Girem a l'esquerra i creuem el canal per un pont. Es continua per la pista asfaltada deixant una caseta a la dreta.
8.630 Després de creuar el canal, deixant una casa a la dreta, s'arriba a la carretera. S'hi va a la dreta deixant successivament a l'esquerra els ramals a Deltebre i a Camarles.
10.600 Encreuament. Es continua recte.
11.440 Platja de l'Arenal. Es torna a l'Ampolla pel mateix camí d'anada
14.000 L'Ampolla. Oficina de Turisme
Tornar als senders
Patronat de Turisme de l'Ampolla • Plaça Manel Ferrer, 3 • 43895 L’Ampolla • 977 59 30 11 • 977 46 00 18