Català Castellano English Deutsch Français русский
ELS JARDINS D'OLIVERES
Ruta: Els jardins d'oliveres
Metres Descripci Mapa
0.000 LAmpolla. Oficina de Turisme (Pl.Gonzlez Isla). Se surt pel passeig martim en direcci a Camarles.
1.160 Just abans d'arribar a la depuradora de molluscos, es va a la dreta pel cam del Furoner, una pista asfaltada que passa per sota de la via del tren, de la carretera N-340 i de l'autopista.
1.790 Desprs de passar pels tres tnels, el cam gira a l'esquerra i puja pel costat de l'autopista.
2.120 Gir a la dreta. Es continua pel cam del Furoner.
3.800 Bifurcaci. Es continua pujant pel cam de l'esquerra. El de la dreta permet escurar la sortida.
5.220 Bifurcaci. Poc desprs d'haver passat per sota d'una lnia elctrica es pren el cam de la dreta de baixada per travessar el barranc del Furoner i pujar fins a trobar un cam asfaltat que surt a la dreta, davant d'una torre d'alta tensi.
5.410 Gir a la dreta. Es pren el cam asfaltat que planeja vorejant el costat del barranc.
5.840 Bifurcaci. Es pren el cam de la dreta per continuar baixant.
6.540 Es deixa un cam asfaltat a la dreta que baixa a creuar el barranc del Furoner. Es continua al recte.
7.280 Bifurcaci. Es deixa el cam asfaltat per anar a l'esquerra per un cam de terra que planeja.
7.550 Se surt a un cam asfaltat. Es continua recte avall per creuar el Barranc de Sant Pere i passar a l'altra banda per una forta pujada.
8.100 Se surt a un cam asfaltat ms ample i es continua recte avall.
9.410 Autopista. Es gira a la dreta.
9.710 Tnels. Es torna pel mateix cam.
12.000 L'Ampolla. Oficina de Turisme.
Tornar als senders
Patronat de Turisme de l'Ampolla • Plaça Manel Ferrer, 3 • 43895 L’Ampolla • 977 59 30 11 • 977 46 00 18