Català Castellano English Deutsch Français русский
On menjar On dormir Que fer Activitats Serveis turístics
ELS PENYA SEGATS QUE VAN VESTIR-SE DE COLORS
Ruta: Els penya segats que van vestir-se de colors
Metres Descripci Mapa
0.000 LAmpolla. Oficina de Turisme (Pl.Gonzlez Isla). Se surt pel passeig martim en direcci est pel carrer Vista Alegre i es continua seguint el GR 92, sempre arran de mar, pel carrer Banys i el carrer Mar, deixant a la dreta la Platja dels Capellans fins arribar a la platja del Bacon.

1.100 Platja del Bacon. Es travessa i es puja per unes escales per seguir el cam de ronda.
1.630 Cala Maria. Es continua ran de mar pel cam de ronda.
2.000 Cala Escaret. Es continua pel cam de ronda vora mar.
2.670 Desprs de passar per la Punta Pinyana es deixa a la dreta l'accs a un bar, es davalla per unes escales.
2.790 Platja de Cap Roig. Es va ran de mar fins al final, es gira a l'esquerra i es pugen les escales fins al carrer, all es tornen a agafar unes escales a la dreta i amunt.
3.750 Cap Roig, queda a la dreta, es va resseguint el cam de ronda.
3.900 Cala la Buena. Es travessa.
4.200 Platja Morro de Gos. Es travessa.
4.550 Platja de Santa Llcia. Quan s'acaba la platja es va per una passarella de fusta i desprs per un cam enllosat de nou; en acabar-se es baixa a la dreta per creuar un petit barranc i passant pel davant d'un escar per a dues barques es continua arran d'aigua.
5.530 Final del penya-segat. Es puja a l'esquerra fins uns pins i es va a la dreta pel cam de ronda.
5.860 Desprs de passar un barranc hi ha una crulla, es va a la dreta.
6.550 Crulla. Es deixa un cam a l'esquerra I es va a la dreta baixant a la platja.
6.700 Cala Moros. Es travessa i es puja per l'altre costat per unes escales pbliques.
7.050 Crulla. Es va a la dreta baixant.
7.200 Platja de l'liga. Final de l'excursi. Un llarg tnel permet travessar per sota les vies del tren i de l'autopista i accedir al Cam de les Cales que porta a l'Ampolla o a l'Ametlla de Mar.
Tornar als senders
Patronat de Turisme de l'Ampolla • Plaça Manel Ferrer, 3 • 43895 L’Ampolla • 977 59 30 11 • 977 46 00 18